Feri Wawasan Perdana Labuan sudah tidak selesa lagi...



Hi pembaca Labuan Blogger,

Sekarang admin berada di atas feri Wawasan Perdana...

..Sejak selepas kebakaran feri ini pada beberapa bulan yang lalu, feri ini masih tidak mengutamakan keselamatan penumpang dengan baik. Lihat sahaja baju keselamatan hanya dilonggokkan seperti jualan bundle di satu penjuru dlam feri ini .... 

Jika dari keselesaan pula, penumpang hanya dapat duduk di bangku panjang Dan keras . Terus terang admin katakana bangku yang serupa dengan susunan dalam gereja... Tidak berhawa dingin. Panas sepanjang perjalanan dalam lebih kurang dua jam.

penumpang kat sini dah
nampak macam berkelah pun ada....kerusi tak cukup....

Masih dalam proses renovate atau akan seperti ini hingga bila-bila lantaran harga ticket sudah separuh Dari harga asal??
Share on Google Plus

Admin Sofinah Lamudin

Admin blog ini berasal daripada Wilayah Persekutuan Labuan. Sebarang cadangan, kerjasama, persoalan, periklanan, tempahan perkhidmatan boleh hubungi alamat emel ini - labuanblogger@gmail.com .

0 Komen:

Post a Comment

Saya selaku admin blog ini tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang dibuat oleh pembaca. Sebarang komen berunsur negatif akan di padam dan sila hubungi saya di alamat emel : labuanblogger@gmail.com jika terdapat sebarang komen negatif dalam blog ini yang belum dipadamkan. Sekian terima kasih.