Aktiviti Cuti Sekolah Perpustakaan Desa Labuan 2013


Kepada penduduk Labuan umumnya, warga kampung Sungai Labu dan Kampung Durian Tunjong khasnya.. sesiapa yang berminat untuk menyertai aktiviti Cuti Sekolah Perpustakaan Desa Labuan, boleh lihat jadual di bawah untuk melihat pertandingan dan aktiviti yang dilangsungkan.

Untuk menyertai dan sebarang pertanyaan, boleh pergi terus ke Perpustakaan Desa Sg.Labu dan Perpustakaan Desa Kampung Durian Tunjong.


Aktiviti di Perpustakaan Desa Durian Tunjong

5 Disember 2013 :-
 SPELL & WRITE IN ENGLISH CONTEST

11 Disember 2013 :-
 PERTANDINGAN TULISAN KHAT

12 Disember 2013 :-
KUIZ MATEMATIK


Aktiviti di Perpustakaan Desa Sungai Labu

7 Disember 2013 :-
SUKANEKA

7 Disember 2013 :-
 PERTANDINGAN MEMBALUT HADIAH KREATIF

14 Disember 2013 :-
 PERTANDINGAN MELUKIS DAN MEWARNA IBU/BAPA DAN ANAK


Nota : Pendaftaran boleh dibuat di Perpustakaan Desa Sungai Labuan dan Perpustakaan Desa Durian Tunjong mengikut aktiviti yang diadakan.
Share on Google Plus

Admin Sofinah Lamudin

Admin blog ini berasal daripada Wilayah Persekutuan Labuan. Sebarang cadangan, kerjasama, persoalan, periklanan, tempahan perkhidmatan boleh hubungi alamat emel ini - labuanblogger@gmail.com .

0 Komen:

Post a Comment

Saya selaku admin blog ini tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang dibuat oleh pembaca. Sebarang komen berunsur negatif akan di padam dan sila hubungi saya di alamat emel : labuanblogger@gmail.com jika terdapat sebarang komen negatif dalam blog ini yang belum dipadamkan. Sekian terima kasih.