Suasana Labuan ART Festival 2013 (15 November 2013)

Assalammualaikum pembaca dan warga Labuan,

Hari ini Festival Art Labuan sudah pun berlangsung. Awal pagi hingga tengahari ramai orang membuat persiapan menyusun makanan untuk dijual, memasang khemah jualan makanan dan tidak kurang juga yang sedang sibuk menyiapkan tempat memasak untuk menjual makanan panas.




Disebut tentang panas, cuaca di Labuan pada siang hari ini agak panas terik! Walau bagaimanapun, masih ramai yang berkunjung untuk menyaksikan beberapa pameran dan acara pada hari ini. Tidak kurang juga dengan yang membeli belah.

Pada malam hari, pertandingan karaoke berlangsung.

Di bawah merupakan beberapa gambar suasana Labuan Art Festival pada siang tadi:

Bahagian Gerai Makanan:







Bahagian Gerai Jualan Barangan:









Gerai "PANGROK SULAP":










Gerai "Pangrok Sulap" adalah gerai jualan poster, kraftangan, baju printing dan paches yang menarik perhatian admin sendiri.

Mini Fun Fair:
















Warga Labuan yang tidak berkesempatan untuk datang pada hari pertama Festival ini, Esok dan lusa masih ada lagi. Selamat meluangkan masa bersama keluarga tercinta!

Share on Google Plus

Admin Sofinah Lamudin

Admin blog ini berasal daripada Wilayah Persekutuan Labuan. Sebarang cadangan, kerjasama, persoalan, periklanan, tempahan perkhidmatan boleh hubungi alamat emel ini - labuanblogger@gmail.com .

1 Komen:

Saya selaku admin blog ini tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang dibuat oleh pembaca. Sebarang komen berunsur negatif akan di padam dan sila hubungi saya di alamat emel : labuanblogger@gmail.com jika terdapat sebarang komen negatif dalam blog ini yang belum dipadamkan. Sekian terima kasih.