Ada Warga Labuan Yang Hisap Rokok Jenama "J" ? Penting, Baca Info ni...

Assalammualaikum Warga Labuan..dan pembaca....

[GEMPAR] Semak kotak rokok anda sekarang. Adakah ianya jenama ini? http://tiny.cc/InfoSebenarRokokJ

Pernahkah anda terjumpa atau merokok rokok jenama "John" ?

Rokok jenama John ni dipasarkan sebagai jenama Malaysia dan ramai yang percaya bahawa rokok jenama John ini adalah buatan Malaysia. Adalah lebih elok kita siasat dan ambil tahu dahulu berkenaan rokok ini.



Sebenarnya,
Rokok jenama "JOHN" ini bukan buatan Malaysia !! Tetapi rokok ini adalah rokok yang diseluduop masuk ke Malaysia....oleh kongsi gelap.

Menurut laporan The Star, rokok jenama "John" menggunakan nama pengilan palsu atau tidak wujud !!


Terkejut ? Atau anda memang sudah tahu tetapi masih menggunakan jenama ini ? Untuk membaca lebih lanjut informasi ini, boleh ke website asal di http://tiny.cc/InfoSebenarRokokJ


[GEMPAR] Semak kotak rokok anda sekarang. Adakah ianya jenama ini? http://tiny.cc/InfoSebenarRokokJ

Share on Google Plus

Admin Sofinah Lamudin

Admin blog ini berasal daripada Wilayah Persekutuan Labuan. Sebarang cadangan, kerjasama, persoalan, periklanan, tempahan perkhidmatan boleh hubungi alamat emel ini - labuanblogger@gmail.com .

0 Komen:

Post a Comment

Saya selaku admin blog ini tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang dibuat oleh pembaca. Sebarang komen berunsur negatif akan di padam dan sila hubungi saya di alamat emel : labuanblogger@gmail.com jika terdapat sebarang komen negatif dalam blog ini yang belum dipadamkan. Sekian terima kasih.