Astro bakal ada pesaing baru?

 



ABN Xcess (http://www.abnxcess.com/) dikatakan bakal menyaingi astro. Alhamdulillah.

Tawaran dari segi harga pula amat rendah.. Cuma yang tak bestnya liputan masih belum luas. hehe..

Sekarang ni zaman tv internet. Kebanyakan TV sekarang menyediakan kemudahan untuk sambung untuk internet. Demand untuk kemudahan ini pun dah naik sebab orang dah boring tengok tv yang tidak ada siaran waktu hujan.. hehehe...


Semoga dominasi astro akan tamat. Sebab kitaorang dah boring kena 'buli' ngan astro ni. asal hujan takde channel. pastu bayar lambat akan kena terminate atas alasan tak aktif. tu blum termasuk lagi kesilapan teknikal mereka seperti potong siaran tanpa sengaja tp hujung bulan masuk caj RM20 tapi apabila ditanya mereka buat bahalol jer. hahaha...!!



 
Share on Google Plus

Admin Unknown

Admin blog ini berasal daripada Wilayah Persekutuan Labuan. Sebarang cadangan, kerjasama, persoalan, periklanan, tempahan perkhidmatan boleh hubungi alamat emel ini - labuanblogger@gmail.com .

2 Komen:

Saya selaku admin blog ini tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang dibuat oleh pembaca. Sebarang komen berunsur negatif akan di padam dan sila hubungi saya di alamat emel : labuanblogger@gmail.com jika terdapat sebarang komen negatif dalam blog ini yang belum dipadamkan. Sekian terima kasih.