GADIS CANTIK INI ALAMI MASALAH KULIT YANG SERIUS SELEPAS 4 BULAN BERHENTI MENGGUNAKAN PRODUK KECANTIKAN TEMPATAN

Seorang gadis bernama Asmida Wahab mendedahkan yang kulitnya telah mengalami masalah jerawat yang teruk setelah berhenti mengamalkan pemakaian satu produk kecantikan tempatan.


Tulisnya dalam satu status Instagram, apa yang menyedihkan ialah beberapa orang yang rapat dengannya sebelum ini meninggalkannya apabila masalah kulit wajahnya menjadi bertambah teruk.

Asmida bagaimanapun enggan menamakan jenama produk kecantikan tersebut dan sedang berusaha mengatasi masalah itu.Dia kini telah tiga bulan tidak lagi memakai apa-apa produk penjagaan kuit, hana mengenakan maskara dan gincu bibir.



Asmida berkongsi tentang ini di akaun media sosialnya supaya pengguna lain berhati-hati apabila menggunakan produk kecantikan.
Ini ialah wajah Asmida sebelum mengalami masalah kulit wajah.



A photo posted by @asmidawahab on

Kita sama-sama doakan agar masalah kulit beliau segera sembuh dan cantik semula. Amin..

Sumber : http://amazingnara.com/gadis-cantik-ini-alami-masalah-kulit-teruk-setelah-berhenti-guna-produk-kecantikan-tempatan/

Sumber asal : https://www.instagram.com/asmidawahab/

Share on Google Plus

Admin nazz

Admin blog ini berasal daripada Wilayah Persekutuan Labuan. Sebarang cadangan, kerjasama, persoalan, periklanan, tempahan perkhidmatan boleh hubungi alamat emel ini - labuanblogger@gmail.com .

0 Komen:

Post a Comment

Saya selaku admin blog ini tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang dibuat oleh pembaca. Sebarang komen berunsur negatif akan di padam dan sila hubungi saya di alamat emel : labuanblogger@gmail.com jika terdapat sebarang komen negatif dalam blog ini yang belum dipadamkan. Sekian terima kasih.