MENGERIKAN! BEGINILAH RUPA PARU-PARU SETELAH 30 TAHUN MEROKOK

Pernahkah anda terfikir apakah akan jadi kepada paru-paru jika sudah merokok untuk lebih dari 10 tahun? atau bagaimana jika 20 tahun? Berikut adalah foto-foto paru-paru dari seorang perokok tegar yang berusia 52 tahun dan sudah merokok lebih 30 tahun!

Ini bermaksud beliau sudah mula merokok seawal usia 20-an lagi.

Pemilik paru-paru ini sebenarnya bercadang untuk mendermakan organ apabila sudah meninggal dunia. Apabila tiba masa untuk mendermakan organ tersebut kerana beliau(pemilik paru-paru berkenaan) disahkan telah mengalami mati otak, pasukan doktor pemindahan organ tersebut terkejut dan serta-merta menolak organ tersebut untuk didermakan kepada pesakit yang memerlukan.

Anda lihat dan nilaikan sendiri.





Bagaimana, adakah anda masih mahu merokok?

Tahniah jika anda bukan perokok dan juga jika anda seorang perokok yang bakal berhenti merokok.

Sumber : https://www.mirror.co.uk/news/world-news/horrific-state-tar-blackened-lungs-20907133

admin
Share on Google Plus

Admin nazz

Admin blog ini berasal daripada Wilayah Persekutuan Labuan. Sebarang cadangan, kerjasama, persoalan, periklanan, tempahan perkhidmatan boleh hubungi alamat emel ini - labuanblogger@gmail.com .

0 Komen:

Post a Comment

Saya selaku admin blog ini tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang dibuat oleh pembaca. Sebarang komen berunsur negatif akan di padam dan sila hubungi saya di alamat emel : labuanblogger@gmail.com jika terdapat sebarang komen negatif dalam blog ini yang belum dipadamkan. Sekian terima kasih.