Doktor gigi terkejut setelah mendapati benih buah jambu bertumbuh pada gigi seorang lelaki ini!


Seorang lelaki taiwan berusia 36 tahun menjalani kehidupan seperti biasa sehinggalah dia merasakan ada yang tidak kena pada giginya. Mulanya dia cuma menjangkakan ia sakit gigi biasa.

Menurut NMANewsDirect, dia mengunjungi klinik gigi tersebut yang kemudiannya mencabut gigi lelaki tersebut - telah menjumpai benih pokok jambu telah bertumbuh pada gigi lelaki tersebut.

Menurut lelaki tersebut dia pernah memakan buah jambu sebulan lepas. Lelaki tersebut tidak mempunyai tabiat penjagaan gigi yang sempurna lalu apabila benih jambu tersebut tersangkut pada gigi lelaki berkenaan maka ia pun bertumbuh.

Dijangkakan benih jambu tersebut telah berusia 10 hari.







PS: Lepas ni kalau nak makan kena pastikan buang dululah biji jambu.. :)
Share on Google Plus

Admin nazz

Admin blog ini berasal daripada Wilayah Persekutuan Labuan. Sebarang cadangan, kerjasama, persoalan, periklanan, tempahan perkhidmatan boleh hubungi alamat emel ini - labuanblogger@gmail.com .

0 Komen:

Post a Comment

Saya selaku admin blog ini tidak bertanggungjawab atas sebarang komen yang dibuat oleh pembaca. Sebarang komen berunsur negatif akan di padam dan sila hubungi saya di alamat emel : labuanblogger@gmail.com jika terdapat sebarang komen negatif dalam blog ini yang belum dipadamkan. Sekian terima kasih.